viernes, 8 de abril de 2011

Bogeries

Sempre s'hem venen al cap idees absurdes, i com no, us n'explicaré una:
Es sap que l'univers es infinit, pero no sé si s'ha explicat que no formen part d'un tot, es a dir, podrien els planetes i sistemes formar part de per exemple un objecte? Alguna cosa parescuda a les particules, atoms i demés, imaginau-vos que dintre d'un atom existeix un planeta, amb vida nanohipermicroscópica, que alhora pensen per ells mateixos, i que allà també hiha objectes formats per més atoms, etc etc.

Segurament algún setciències em vendrà a dir-me: " aquesta bogeria teva no te ni cap ni peus", però tant se val, no m'importa, de fet, el que pensa la gent agena al meu voltant, i quan dic voltant em refereixo a la que realment t'ho diu de veritat, m'entra per una orella i em surt per l'altre.

1 comentario: