martes, 26 de abril de 2011

Relats Personals (VI)

Aquests dies, no he estat a casa, ni tan sols tenia internet, per no tenir, ni electricitat, i realment, no són necessàris per viure, el que si és necessàri es el contacte humà, poder parlar amb altra gent, el menjar, beure i respirar, tot i que la primera, es qüestionable.
En el meu cas, necessit totes aquestes coses, tot i que sempre hiha moments, que necessites estar sol, viatjar al teu món idealitzat, amb les teves coses i els teus pensaments.

De fet, ara mateix ni sé perque estic escribint, ni hem ve de gust, ni hauria que fer-ho, però es clar, per obligacions i coses que hauria de fer, de fer-les ara, estaria estudiant, o fins i totfent alguna cosa que fa setmanes que hauria de haver fet...
I ja hi torno a ser, aquí una altre vegada com abans enredant-me pels núvols. Això sí tenc que dir-vos que estic molt disgustat amba la UIB, ja que fa 6 dies que haurien de haver publicat uns resultats no acadèmics, i per molts de correus que he enviat, no m'hen han contestat cap.
I desde aquí, hem despedeixo de vosaltres, però abans us deixo un anunci que hem vaig enrecordar d'ell l'altre dia.

1 comentario:

  1. a jo hem pasa el mateix, fa 1 mes que haurien de haver publicat unes notes i no les publiquen.

    FFFFFUUUUUUUUU

    ResponderEliminar