miércoles, 4 de mayo de 2011

Futbol, futbol, futbol fins a la sopa

Per sort ja han acabat els partits entre el barça i el madrid, a mí com aficionat al futbol i al barça, en part em sap greu, però m'en alegro, començava a estar-ne una mica cansat, i això que sóc molt futboler, imagina-vos als que no els agrada el futbol( sempre em poso a la pell dels altres), deu haver estat una època terrible, ja que les reds socials s'han omplert de basura futbolística, les televisions han mollat especials de 24 hores per parlar d'un partit, i els diaris s'han quedat a gust amb els seus articles.
Uns exemples de això són:


Així podria seguir amb un llistat increible, però no crec que fos just per als no-aficionats al futbol.
Aquest temps de "clàssics" m'ha donat a entendre, que el futbol no es tan important com em pensava, en part noto una frustracció, però això ja es una altre història alièna a tot aquest tema.
I rés més, sento no haver ppogut escriure aquests dies, però durant les vacances no tenia internet, i ara s'em ha acumulat la feina, que per cert, ara tendria que posar-me a fer...xD.
Dit això fins a la pròxima!

1 comentario: