miércoles, 15 de diciembre de 2010

Canvi Total

Hola estimats lectors del meu blog, supós que vos haureu donat compte de que estic escribint en català, no sóc un defensor ferme del català, és més, sempre que puc mig en broma dic que jo no parlo català, sino mallorquí, supós que vos demanareu el perque d'un canvi tan revolucionari, simplement, perque he vist un anunci de la UIB d'un concurs, normalment acostumo a passar d'aquests tipus d'anuncis, pero aquest m'ha cridat l'atenció, era un anunci d'un concurs, que tractava de blogs, si senyors, i al moment m'he dit, i perque no...? Clar que aixó no respón el vostre dubte, l'únic pero que anaba en contra del meu blog és que una condiició necessaria per a la participació al concurs es que el blog ha de estar integrament en català, també si valora la participació dels lectors, així que podeu aportar el vostre gra de sorra.
La temàtica del blog seguirà sent la mateixa, no variarà escriure el mateix, de la mateixa manera i amb la mateixa freqüència, amb la mateixa il·lusió i amb les mateixes ganes.

No hay comentarios:

Publicar un comentario