martes, 28 de diciembre de 2010

Inocents

No pens escriure una entrada sobre el dia dels inocents, encara que crec que me contradit jo mateix ja que vos he venut un titular que teoricament no correspon... bé dona igual.
Teoricament, ja que tenguent present aquest dia, se m'han vingut al cap alguns moments o situacions cómiques, com per exemple el dia que amb la colla ens feiem els coixos amb una crossa i intentavem atravessar per la carretera el més a poc a poc posible per a crear un embós, un embós en un petit poble... que ingenus erem...
i inocents...
Però això no es tot, la inocència diven que es perd, però no n'estic del tot conforme amb aquesta afirmació, pens que de la mateixa manera que Antoine Lavoisier va dir que: 
"la matèria no es crea ni es destrueix, tan sols es transforma"
 
Podriem aplicar-ho a la inocència humana, es a dir com potser que una qualitat humana, desaparesqui de cop i volta, es impossible, incoherent i un adjectiu que només existeix dins del meu cap que no sabria ben bé com expressar en aquest blog. 
Conec moltes persones, amb diferents tarannàs, alguns totalments oposats, i que jo sàpiga, tots conserven part de la seva inocència, només cal saber on trobarla, una pregunta ben pensada la pot resaltar de manera sorprenent, fent que una persona que creies tímida en aquell sentit , faci que s'intresi per alguna cosa, la pots trobar en gests, una mirada, de fet, és una qualitat tan poc empírica que s'hem fa molt difícil de explicar.

Pensava xerrar-vos del temps, per cambiar de tema, pero com me donat compte de que estic escribint al meu blog, m'hen he adonat que puc fer-ho sense necesitat de disimular, de que puc parlar del que hem vengui de gust, tenc total llibertat per fer-ho, així que ho faré.
Però en una altre entrada

1 comentario:

  1. No sols la inocència no es perd, crec que les qualitats humanes són eternes, són un cert tipus de matèria.
    Però com tu dius, al no ser demostrables, es difícil explicar-ho.

    ResponderEliminar