miércoles, 22 de diciembre de 2010

Creences

Avui, he vist un video d'un jove que te un blog, un blog com aquest, i en el video sortia ell explicant i donant la seva opinió sobre la religió, desde el seu punt de vista ateu, estava molt ben explicat, l'únic defecte, era que donava la sensació que més que donar la raó, la volia tenir.
Jo he passat gairebé la major part de la meva vida en centres d'ensenyança religiosos, en el meu poble, vaig anar a clase desde preescolar fins a secundària a una escòola de monges, en la emva etapa de batxillerat, vaig anar al col·legi Sant Pere, tot i així, el temps m'ha obert el ulls, hem considero ateu, però això no fa que no respecti a la gent que creu en un èsser superior que els vigila, sino que considero que es un punt de vista més de veure la vida, si la gent es feliç creient aquestes coses, millor per ells, sempre i quant no perjudiquin als altres.
A casa, hem varen dir boig quant els vaig dir que era ateu, sobretot els meus avis, i això sí que es fruit d'una ensenyança estrictament religiosa, el tancament de la ment, sé que és un tema complicat i delicat, perque sempre surten defensors catòlics de per tot arreu, pero la veritat es que esteim en ple segle XXI, la tecnologia va avançant a passes gegantines, i la religió, a vegades es un obstacle per al desenvolupament, tècniques mèdiques, que fa uns anys serien més propies de la ciència ficció com per exemple la clonació de cel·lules mare per a la curació de certes malalties mortíferes fa uns anys, són frenades per les religions, declarantles antinaturals, i sincerament, no sé per quin motiu la gent segueix escoltant les opinions d'algú que predica la pau i la no pobresa al món(sí, estic parlant del papa), metres porta un cotxe amb 5cm de vidre antibales i porta una bata i un ceptre valorats en una fortuna que bé podrien acabar amb la fam al tercer món.

No hay comentarios:

Publicar un comentario